Pagina's

vrijdag, december 01, 2006

Het Sinterklaasgevoel

Heerlijk he, dat Sinterklaasgevoel. Toch heb ik dit jaar minder KlaasKriebels dan anders. Misschien omdat het alsmaar niet koud wil worden, misschien omdat ik het zo druk heb met klussen... ik weet het niet. Gelukkig begonnen zich vandaag aangename geluksgolfjes te melden, net op tijd voor een dagje voorpret, want morgen gaan we Sint nie Klazen met Komiekaze! Pannenkoeken bakken, en dobbelen om heel veel kleine kadootjes. Donderdagavond met vriendin de stad in geweest om alvast wat mini-kadootjes te kopen. Vandaag met vriend naar het Warenhuis, om nog wat tweedehands grapjes aan het kadootjesfeest toe te voegen. En nog leuke ook! Volgens mij raden ze niet dat een aantal artikelen dus maar 60 cent hebben gekost :-)
Zaterdag daarna is het Sintfeest bij de schoonouders, dus dat wordt wat ingewikkelder qua kadootjes: Ze hebben alles al, hebben een dure smaak, en zowel schoonouders als schoonzus houden niet van rommeltjes in huis. Dus wij zijn al flink aan het brainstormen wat we nu weer kunnen geven in plaats van dingen als 'Cartier-sokken', debouvriekleerhangers en die ene super-spatel-met-die-anti-aanplak-laag-van-die-ene-dure winkel-en-niet-zo-een-van-de-Blokker-natuurlijk. Ach nou ja, het gaat niet om de kadootjes he (zegt men)! Ik heb er in ieder geval al helemaal zin in.

Geen opmerkingen: