Pagina's

woensdag, oktober 18, 2006

Geen lijn.

Een paar posts geleden begon ik over de lijn... en gelukkig is die gril alweer helemaal over.
Ik let er nog wel een beetje op dat ik geen pakken speculaas mee naar de computer neem, want die verdwijnen echt ongemerkt... en raadt niet waarnaartoe.... maar lijnen... nee. Heb gelukkig een alternatief: dansen! Met de dansschool gaan we een semi-profi productie op de planken zetten en dat wordt trainen! Ze willen maximale inzet, extra trainingen en alles moet echt goed worden. Zowieso nu dus behalve het standaard lesuurtje een extra oefen-avond erbij waarin we keihard werken. Dus ach... die kilootjes gaan vanzelf wel weer weg... keertje ziek worden eroverheen en alles past weer. Voel me toch een stuk beter als ik niet zo krampachtig doe. Het zou toch maar Jo-jo-en worden dan, dus daaaaaaag liiiiiiiijjjjjjnnnnnnn!

Geen opmerkingen: