Pagina's

maandag, oktober 23, 2006

Ontrommelen

Vandaag EINDELIJK voor 23,- een dicht kastje gekocht voor in de badkamer. Veel te lelijk en veel te duur voor een plastic rotding dat je nog in elkaar moet zetten ook, maar toch. Eindelijk heb ik een stofvrij kastje. Jarenlang stopte ik namelijk al mijn potjes en flesjes in zo'n rijdend rekje dat ik ooit van de kringloop had gehaald. En alles werd daar enorm stoffig in. Scheerharen van vriendlief, kattenharen, stofplakken... Bah. Zo stoffig en goor dat je het gewoon niet meer wil gebruiken. En maar schoonmaken die flesjes elke keer....
Het viel me op hoeveel open kastjes ik eigenlijk in huis heb. Allemaal open plankjes waar je alle rotzooi en rommeltjes op kan zien, en waar dus altijd alleen maar stof op dwarrelt. En een afstoffer ben ik nou eenmaal niet. Dus alles is rommelig en goor. Tijd voor meer dichte kasten!!! (En eigenlijk dus ook minder rommeltjes, maar da's nou eenmaal mijn verslaving).

Geen opmerkingen: