Pagina's

dinsdag, augustus 08, 2006

Knutzuluh


Soms wou ik dat ik de hele dag de tijd had om een beetje te knutselen en te frutselen.
Een uurtje in de stad levert meestal al 10 ideeën op in de trant van: 'Dat kan ik zelf ook wel'. En op internet is tegenwoordig ook zo ontzettend veel leuks te vinden. Allemaal jonge mensen die maffe en hippe dingen maken. Heel anders dan de plaatselijke hobbyshop hier. Daar moet je je door de grijze haren en 3D knipvellen worstelen om een stukkie ijzerdraad te vinden... Stomme is dat je eigenlijk de hele middag kan zitten klikken, honderd leuke dingen ziet langskomen, en vervolgens ben ik moe en zit de hele avond voor de tv. Hier bijvoorbeeld: Craftster Geinige projecten, en een forum vol Crea Bea's. Ik denk dat dit weer een voornemen wordt: vanavond eens iets maken, en dus geen tv kijken!
Bijvoorbeeld een bank/mand voor mijn poezels, of een oud t-shirt verbouwen tot leuk hip hemdje...

Geen opmerkingen: