Pagina's

woensdag, augustus 02, 2006

Doe het zelf

Als je in de stad loopt is er zo ontzettend veel zooi te koop! Leuke zooi hoor, mij hoor je niet klagen. Maar als ik dan bedenk hoeveel leuker het kan zijn om dingen zelf te maken, zoals op deze site: Cut Out and Keep Blog... Zo leuk hoe die meid bezig is. Maar toch... vaak bedenk ik me om voor een verjaardag iets te maken voor iemand. Iets leuks, iets moois, iets persoonlijks, maar ik ben altijd bang dat mensen dat maar stom vinden. Van die in elkaar geflanste rotzooi, die je dan zogenaamd nog leuker moet vinden omdat iemand het zelf gemaakt heeft... maar aan de andere kant: je koopt dezelfde rotzooi, en dan is het maar weer gewoon zo'n prul uit te Xenos of Hema ofzo... dus wat is nou leuker?
Voor mezelf maak ik toch best veel dingen, zoals laatst bijv. met die kralen. Maar ik twijfel of ik dat ook voor iemand anders zou durven maken. Eerstvolgende kado ideeën: beschilderde vaas (ik weet dat mensen mijn 'kunst' meestal wel waarderen, dus dat durf ik wel). Zelfgemaakte zeep: Walter en ik willen heel graag zelf zeep maken, dus dat moet er ook maar eens van komen. Wel eerst uittesten op onszelf natuurlijk, voordat je stinkende smurrie kado geeft ;)

Geen opmerkingen: