Pagina's

donderdag, juli 27, 2006

Leuker kunnen we het niet maken...

Tis weer volbracht. De btw is weer ingevuld. Veel gezweet hier op mijn zolder met al die bonnen. Voordat je alles weer op orde hebt, op datum, en ingevuld op de site... En dan bleek ook nog dat ik de helft van de bonnen vergeten was omdat die in een ander bakje lagen. Wijzigen kan niet meer, dus nu moet ik schriftelijk melden aan de belastingdienst dat ik effe een foutje had gemaakt. Pffff... Wel op tijd betaald dit keer. Vorige keer kreeg ik ook al 1% boete... poepoe! Dat scheelt weer als je maar een kleintje bent, dan is dat niet zoveel... Nu nog de schatting, die moet ook voor 1 aug. binnen zijn. En dat moet nog met een ouderwetse envelop. Moet me toch maar weer eens aan mijn oude gewoonte houden van effe elke week wat bonnetjes en administratie doen. Dan is zo'n aangifte een klusje van tien minuten! Weer een goed voornemen erbij dus.

Geen opmerkingen: