Pagina's

maandag, juli 31, 2006

Kralen


Alweer een nieuwe hobby ontdekt: Kralen! Met alle zorgen over mijn oma die met haar hartkwalen in het ziekenhuis ligt, de belasting, pre-stress voor de komende klus die hard werken wordt, gedachten over 'wat wil ik met mijn leven' etc... is het heerlijk om een uurtje met wat kralen te prutsen. Zondag viel mijn oog op mooie glazen kraaltjes in de V&D. Ekster als ik ben MOEST ik ze natuurlijk kopen. Geinspireerd op een ketting die ik zaterdag in een winkel had gezien, met ijzerdaad gaan frutselen. En het resultaat mag er wezen (zie foto). Toch blij dat ik die ketting zaterdag niet heb gekocht, want nu heb ik bijna hetzelfde, en nog een heleboel kralen over ook! EN een nieuwe hobby erbij (alsof ik er nog niet genoeg heb). Zag laatst ergens iemand die zei: 'Wat mijn ogen zien, kunnen mijn handen maken'. Zo voel ik me ook een beetje. Heel handig! Alleen soms zie je zoveel dat je handen de hele dag jeuken, en je hoofd stormt van de ideeën. Maar met maar één paar handen kan ik die storm helaas niet bijhouden! Ach, beter dan je vervelen, nietwaar?

Geen opmerkingen: