Pagina's

woensdag, juli 26, 2006

Tests

Soms vraag ik me wel eens af of het beeld dat ik van mezelf heb wel klopt.
En heel vaak kom ik er niet eens uit wat voor beeld dat nou eigenlijk is. Ik voel me vaak heel hyper, terwijl mensen altijd van mij zeggen dat ik zo rustig en introvert ben. Ik ben heel perfectionistisch in dingen, bijvoorbeeld mijn werk, of als ik aan het opruimen ben. Dan zeg ik ALS, want meestal laat ik alles achter me aan slingeren en is het overal een zwijnenstal. Ik voel me altijd heel optimistisch en vrolijk, maar volgens zo'n test op internet ben ik ZEER PESSIMISTISCH! Klopt die test dan niet? Heb ik het verkeerde beeld van mezelf? Of geef ik antwoorden die niet waar zijn? Maf toch? Aan de ene kant dus wel leuk, van die testen, maar aan de andere kant wordt je er maar onzeker van.
Hier staan er een paar:
Psychologie Magazine

Geen opmerkingen: