Pagina's

dinsdag, juli 25, 2006

Natuurlijk


Zo af en toe slaat het ineens toe: dan wil je ineens heel natuurlijk en gezond bezig zijn. Al die chemische rotzooi in eten, in de lucht en in cosmetica.... brr... als ik dan kijk wat ik bijvoorbeeld allemaal in de badkamer heb staan aan chemische en op dieren geteste rotzooi.... Bovendien krijg je overal kanker en andere nare dingen van. (Al lijkt het tegenwoordig wel of je van alles kanker krijgt ) Pfff. Liefst zou ik alles wegdonderen en helemaal natuurlijk gaan. Maar op andere dagen koop ik gewoon wat lekker ruikt of een mooi flesje heeft. Ben wel al helemaal verslaafd aan de natuurlijke henna van The Henna Page Het kleurt veel beter, het ruikt beter, en je haar voelt beter. En ik heb nog nooit zoveel complimenten over mijn haar gehad, van bekenden, maar ook van vreemden die je op straat ineens aanspreken omdat ze even willen zeggen wat een mooi haar ik heb!

Toch ga ik het vanaf vandaag maar eens proberen: meer natuurlijke cosmetica kopen. Op BenJijGifVrij staat dat de spullen van de Tuinen in verhouding het beste zijn. In natuurwinkels hebben ze de allergezondste dingen. Weet niet of ik me helemaal daaraan ga wagen. Heb daar nog zo'n soort tegenzin bij die ik overgehouden heb aan de geitenwollensokken types van de vrije school... Maar tis nooit te laat om je mening bij te stellen, niet waar? En het zal heus niet allemaal naar carob of schapenvet stinken (haha). Ja. Straks moet ik toch naar de stad voor een bikini, ga ik meteen even wat goed spul kopen. Benieuwd hoe lang dit voornemen blijft hangen.

Geen opmerkingen: